zaterdag 26 februari 2011

Binnenkijken

Net heerlijk een uur met de hond gewandeld. Eerst lekker het park in, vind de hond leuk ;) Maar op de terugweg even een pleziertje voor mij. Heerlijk door de woonwijken heen struinen en naar binnenkijken.
Het lijkt net of iedereen al klaar is voor de lente. Mooie straal witte gordijnen (volgens mij moet het laatst wel algemene gordijnenwasdag geweest zijn),  fleurige vazen en potten vol mooie bloemen voor het raam of op de tafel.

Ik vind het bijna jammer dat het straks 's avonds weer lichter wordt. Het is nu zo fijn om rond etenstijd door de wijken te lopen en naar binnen te kijken. Ik zou ook het kaarslicht en de sfeer van de winter missen. Maar toen ik weer thuis kwam en de bbq zag kon ik al bijna niet meer wachten tot de lente echt begint.

Fijn weekend, en gluur ze
Danielle van Rheenen
http://www.interieurinspiratie.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten