donderdag 14 oktober 2010

Stylistendag

Aankomende maandag heb ik stylistendag. Marie Gon gaat ons bijpraten over de trends van 2010. Marie Gon is al sinds 1999 interieurstylist. Haar klantenbestand is zakelijk maar ook particulier. En zowel commercieel als redactioneel. Ze mocht zich vastbijten in verschillende projecten: een groot hotel, restaurants, sportscholen, kantoorpanden, trendpleinen, woonbeurzen, en heel veel woonhuizen. Daarnaast heeft ze veel ervaring als woonredacteur en -stylist bij diverse woonbladen en andere media.
Marie bezoekt elk jaar alle grote beurzen. Ze doet hier inspiratie op en signaleert de laatste ontwikkelingen in de meubel - en interieurbranche. Maandag neemt zij mij op een persoonlijke en interactieve manier mee in de wereld van de laatste trends. Tevens zal zij verkoop - en stylingtips geven.
De verkoop en stylingtips kan ik weer goed gebruiken voor het inrichten van de stand op de Jonge gezinnen beurs aankomende november. Nog 2,5 week en dan is het zo ver. Ik heb al helemaal in mijn hoofd hoe onze stand er uit moet komen te zien. We hebben echt een super leuk prijzenpakket dankzij vele sponsors. Ik heb veel telefonisch contact met andere standhouders en zie er naar uit hun in levende lijve te ontmoeten. De bezoekers zullen in opperste stemming zijn maar wij standhouders ook. We hebben er zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten